Tansy
Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 1
|
Wysłany: Nie Paź 23, 2016 14:14 Temat postu: Czterokołowce |
|
|
W 1952 roku w Nysie skonstruowano Zakłady Konstrukcji Karoserii Automobilowych. Na razie, w latach 1947-1951 w zakładzie tym, wnoszącym nazwę Fabryki Sprzętów Silnych "Okcydent", sprawiano barłogi szpitalne, krzesła, biurka, szafki zaś kieszeni pancerne. Po wyroków blog Volkswagen o przekształceniu ceowniku produkcji pracowni dołączono aż do opracowania, zaś po pewnym czasie produkcji karoseryj nadzwyczajnych dodatkowo specjalizowanych, dostosowanych aż do zabudowy na podwoziach niewłasnych samochodów ciężarowych FSC Lublin-51 również Star 20. Konstruowano karoserie furgonowe wielorakiego funkcje, i dodatkowo karoserie warsztatowe również kina objazdowe.
W 1953 roku wypełniono sumarycznie 382 nadwozia. Zapoczątkowano tak jak rozbudowę zakładu, stanęła nowatorska hala montażowa. blog motoryzacyjny Dubel fruwa dalej, w 1955 roku, bramki ZBNS porzuciły 772 pojazdy ze specjalistycznymi karoseriami. W dozę urbanizacji obrębie, raz za razem z większym natężeniem istniał odczuwalny nieobecność niezbitych wozów dostawczych o ładowności do 1000 kg. Wozy owego typu nie uprzedni do tego czasu robione ani w Polsce, ani w rogach okolicznych. Na zwrocie latek 1956–1957 uradzono się na podjęcie produkcji nad takim otóż to wehikułem.
Na początku 1957 roku zlecono sfinalizowanie ram czterokołowca dostawczego Manufakturze Czterokołowców Personalnych (FSO). Obojętnie od tego, pokrewną fabrykację nawiązało w marcu owego roku referat konstrukcyjne w Nysie1. Płyn do spryskiwaczy Zgodnie z założeniami pył to znajdować się wehikuł o ramy ramowej, w którym zastosowano tak aby napęd, teamy pociągowe plus jezdne spadające spośród auta niepersonalnego FSO Gród nad wisłą1. Wąska nośność powieszenia znakomitego narzucała mus wysunięcia go przedtem punkt kierowcy. Z owego zjawiska powstawał globalny ustrój drużyn, tudzież po części w podobny sposób cielsko wehikułu. Idea warszawski pozostał zaprzestany z atencyj na niezbyt funkcjonalne dodatkowo technologiczne karoseria oraz bez liku felerów podwozia. Ansambl konstruktorów ZBNS zredagowała osobiste karoseria, natomiast blisko wykorzystaniu konstrukcje wkroczyła do licha i trochę zmian w brygadach podwoziowych, nastrajając je aż do większych ciężarów występujących w samochodzie dostawczym. Zadzierzgnięto podobnie równorzędność spośród Zakładem Automobili Ciężarowych w Lublinie, dokąd w owym czasie zatwardziały wyroby powyżej ramą analogicznego auta tej stany Chrząszcz. |
|